Lidgeld 2018-2019

Latest Comments

Geen reacties om te tonen.

Hallo!

Het scoutsjaar is ondertussen al een paar weken bezig. Als je een nieuw lid bent sinds dit jaar, dan is het belangrijk dat je je inschrijft. Dit doe je door op de tab “Lid worden” te klikken en vervolgens je gegevens in te vullen. Op die manier beschikt de leiding over jullie contact gegevens zodat de communicatie vlot kan verlopen.

Ook belangrijk is dat je het lidgeld betaalt. Dit bedraagt dit jaar, evenals vorige jaren, 50 euro per kind. Dit geld wordt gebruikt voor een goede verzekering te garanderen tijdens al de activiteiten en ook om te investeren in materiaal voor de vereniging.

Graag ontvangen wij dit bedrag op rekeningnr.: BE65 7845 5923 1496. Met vrije vermelding “Naam+ lidgeld”.
Dit dient voor 14/10/2018 te gebeuren.

Moesten er nog vragen zijn, twijfel dan zeker niet om de leiding aan te spreken of stuur een mailtje naar kaat.schulpen@hotmail.com

CATEGORIES

Geen categorie