Inschrijving en lidgeld 2020 – 2021

Latest Comments

Geen reacties om te tonen.

Dag allemaal!

De eerste 2 activiteiten van het jaar zijn ondertussen alweer voorbij. Het is dus tijd om de inschrijvingen in orde te maken.

Voor de nieuwe leden vanaf dit jaar: Het is belangrijk dat je je inschrijft. Dit doe je door bovenaan op de tab “lid worden” te klikken en vervolgens je gegevens in te vullen. (de “oude leden” moeten dit dus niet nog eens doen).

Voor iedereen: Ook belangrijk is dat je het lidgeld betaalt. Dit bedraagt dit jaar, evenals vorige jaren, 50 euro per lid. Dit geld wordt gebruikt om een goede verzekering te garanderen en om te investeren in materiaal voor de vereniging.

Graag ontvangen wij dit bedrag op rekeningnr.: BE65 7845 5923 1496 met vrije vermelding “Naam + lidgeld”. Dit dient voor 11/10/2020 te gebeuren.

Moesten er nog vragen zijn, twijfel dan zeker niet om de leiding te contacteren!

TAGS

CATEGORIES