🌊⚓Belofteweekend 2023 ⚓🌊

Latest Comments

Geen reacties om te tonen.

Ahoy, avontuurlijke scoutsleden en vrienden!

Het is weer bijna tijd voor het leukste weekend van het jaar, het belofteweekend. Dit is een weekend vol met allerlei leuke spelletjes en gezellige avonden aan het kampvuur. Op zaterdagavond wordt dan ook de ‘belofte’ gedaan. Als dit de allereerste keer is dat je je belofte doet, mag je nu 3 in plaats van 2 vingers opsteken bij de formatie! 🤞

📅 Wanneer: 3 tem 5 november
📍 Waar: Woutershof Kinrooi

Dit weekend is niet alleen een kans om nieuwe vaardigheden te leren, maar ook om nieuwe vrienden te maken en banden te versterken met je medezeeverkenners. Het is een moment om je belofte af te leggen en je betrokkenheid bij Zeescouting Pebbles te bevestigen.

Alle details over inschrijving en kosten zijn te vinden in de brochure onderaan dit bericht. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen hebt of meer informatie nodig hebt. We kijken ernaar uit om samen met jullie een onvergetelijk Belofteweekend te beleven!

Zet de datum in je agenda en maak je klaar voor een weekend vol avontuur en plezier!

⚓ Tot dan, zeescouts! ⚓

CATEGORIES